Πληροφορίες

Αθλητικός Σύλλογος με άθλημα τον στίβο

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Translate

Τετάρτη 24 Αυγούστου 2011

Με ελπίδες διάκρισης στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα



Με ελπίδες και δίψα για διάκριση έφτασαν στο Νταεγού της Κορέας οι αθλήτριες του ΑΟ Μεγάρων. 

Από την πλευρά της η Νικόλ Κυριακοπούλου που έχει ξεπεράσει φέτος τα 4,71 μ. στο επί κοντώ, σχολίασε: «Είμαι σε καλή κατάσταση, η προετοιμασία μου μέχρι τώρα έχει πάει πολύ καλά. Φάνηκε και από τους φετινούς μου αγώνες. Πάω με θετική ενέργεια, να είμαι υγιής. Μου αναπτερώνει το ηθικό, η επίδοσή μου το 4,71 μ. Ο προκριματικός θα κριθεί, πιστεύω, στο 4,55 μ. με 4,60 μ., αν και περιμένω εκπλήξεις σε αυτό το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα».
Νικόλ Κυριακοπούλου


 Το καλύτερο δηλαδή διαβατήριο, όχι μόνο για συμμετοχή σε μια μεγάλη διοργάνωση αλλά για διάκριση. Και εδώ που τα λέμε με το 4,71 μ. που έχει φέτος η αθλήτρια του Α.Ο. Μεγάρων που προπονείται με τον Μανόλη Καραγιάννη στα πόδια της το λιγότερο που θα πρέπει να στοχεύει είναι μια θέση στην πρώτη οχτάδα. «Εχω συγκρατημένη αισιοδοξία. Εννοείται πως ο στόχος είναι να περάσω στον τελικό. Είμαι καλά, έχω γυμναστεί καλά, και στους τελευταίους αγώνες κατάφερα να έρθω σε επαφή με μεγάλα ύψη», είπε η Κυριακοπούλου. Σε όλη τη διάρκεια της σεζόν, οι επιδόσεις στο επί κοντώ των γυναικών ήταν κάτι παραπάνω από ζηλευτές. Την πεποίθηση ότι ο τελικός του Νταεγού θα είναι από τους πιο συναρπαστικούς στην ιστορία του θεσμού ενισχύει το γεγονός της απουσίας των φαβορί. Εστω και αν μεταξύ αυτών που θα πάρουν μέρος είναι και η Γελένα Ισινμπάγεβα. 
Ο τελικός τού επί κοντώ είναι προγραμματισμός για τις 30 του μηνός, ενώ η επιστροφή της Κυριακοπούλου στην Ελλάδα για την 1η Σεπτεμβρίου. Η χρονιά γι' αυτήν δεν θα κλείσει στην Κορέα, αλλά στη Ζυρίχη, στον πρώτο από τους δύο τελικούς των Diamond League. «Μπορεί να πίστευα ότι μετά το Νταεγού θα ξεκουραστώ, όμως ήρθε η πρόκληση της Ζυρίχης. Αποδέχθηκα την πρόσκληση με μεγάλη χαρά και θα είμαι μεταξύ αυτών που θα αγωνιστούν στον πρώτο τελικό των Diamond League».



Νίκη Πανέττα


Με 14,55 μ. φέτος στα πόδια της, η Νίκη Πανέττα δεν μπορεί παρά να ελπίζει σε συμμετοχή στον τελικό. «Είμαι έτοιμη, σε καλή κατάσταση. Δεν ήμουν καλά στα μέσα της χρονιάς ωστόσο κατάφερα την κατάλληλη στιγμή, στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα, ένα καλό άλμα. Το 14,55 μ. με κάνει να έχω όνειρα, οπότε ο πρώτος μου στόχος είναι ο τελικός. Θέλω να χαρώ τον αγώνα και πιστεύω ότι μου το χρωστάει από το Παρίσι. Ο προκριματικός πιστεύω θα κλείσει κάπου στο 14,20 μ. με 14,28 μ.». 

Οι ημερομηνίες που αγωνίζονται οι αθλήτριές μας και οι θέσεις τους στις λίστες συμμετοχής βάσει των φετινών επιδόσεών τους είναι:

Επικοντώ: 28.8/ 03:30 – 30.8/ 13:05
Ν.Κυριακοπούλου (4,71μ) #7 απο 35

Τριπλούν: 30.8/ 05:45 – 1.9/ 13:20
 Ν.Πανέττα (14,55μ) #10 απο 36